BLOG



Komkommertijd? Doe dit dan even!

Natuurlijk heeft niemand meer komkommertijd nu de economie weer zo lekker aantrekt. De hele dag ben je natuurlijk enorm druk en kom je, naast de werkzaamheden voor je klant, bijna nergens meer aan toe. Zie deze vakantie als je kans. Je klant gaat toch ook even weg? Geeft hij of zij je dan even wat tijd om wat achter de schermen werk te doen? Mooi!

Dialoog marketing - Hoe praat je nou met een brief?

De laatste tijd wordt mij steeds vaker de vraag gesteld:  "Hoe het kan dat wij onze kunsten dialoogmarketing noemen. Ik bel de prospect of klant toch niet?" Dat klopt, ik hang niet met 20.000 mensen aan de telefoon. Wel leven wij ons zo ver in, dat we eigenlijk al antwoord

Ben jij al bang voor de privacywaakhond?

Het gaat er nu écht van komen. Langzaam maar zeker zijn nu ook de kleinere partijen zich aan het voorbereiden om in mei 2018 klaar te zijn voor de nieuwe privacywet.

Wat maakt een dialoog marketing campagne succesvol?

Soms is het handiger om doelstellingen online te bereiken, soms offline en vaak een combinatie van die twee. Maar welk middel er ook wordt ingezet, het draait altijd om de ontvanger. Dus schrijf niet vanuit jezelf maar ... 

Hoe je een goede online leverancier wordt

Vorige week kwam de Promz vakjury samen om de Online Leverancier van het Jaar longlist te maken. Een mooie lijst bedrijven die zich voornamelijk met het leveren en produceren van promotionele goederen bezighoudt. En ik kreeg de eer om ze te beoordelen. Ik deed dat erg anders dan de andere juryleden, die de bedrijven kennen en er veel mee werken. Bij mijn actiemarketingbureau denken wij dagelijks mee met strategieën om meer sales en traffic te krijgen naar je site en dat zorgde er toch voor dat ik een beetje vreemde eend in de bijt was.

Wordt opvolging altijd vergeten?

Opvolging, zo moeilijk is dat toch niet? Ik heb me verbaasd op PromZ.live vorige week én heb ook enorm genoten. Waar ik me zo over verbaasde was dat er zoveel standhouders stonden die helemaal niet gedacht hadden aan het binnenhalen van bezoekers op hun stand en de opvolging van de personen die ze tijdens de beurs zouden ontmoeten. Bij diverse deelnemers heb ik gevraagd wat hun plan was qua opvolging en dan kreeg ik in de beste gevallen het verhaal dat ze een e-mailtje zouden toesturen. Zonde! Maar ik heb ook wat mooie voorbeelden gezien:

CONTACT