facebooktrack
Actiemarketing principes in social
PON tyre group
  • PON tyre group
  • PON tyre group
  • PON tyre group
onswerkarrow
Omschrijving
qustion
answer
roi
Als je niet weet wie je doelgroep is, geen data hebt en niets direct verkoopt, wat dan? Dan kun je met middelen die voorheen ATL ingezet werden best een eind komen.
Continental wilde een social game om (email)adressen te vergaren, zoals ze eerder hadden gedaan. TIM bedacht hier een leuk concept omheen en zorgde dat het bij de juiste mensen kwam.
Door goed te kijken waar je doelgroep zit en heel specifiek in te kopen, kun je met advertenties de juiste doelgroep bereiken. Een leuke, speelse aanpak die TIM ook met veel plezier uitwerkte.
Door advertentie ruimte bij de best reagerende doelgroepen in te kopen zagen we mooie cijfers.
Ook dit is actiemarketing en zorgt ervoor dat je de prospect aanzet tot actie.
Alleen wel een die én je merk/product leuk vindt én die houdt van spelletjes.
CONTACT
telbubble