facebooktrack
Peugeot 308, Augmented Technologie
Peugeot
onswerkarrow
Omschrijving
qustion
answer
roi
Hoe laat je prospects en bestaande klanten kennis maken met de Peugeot 308. Een model vol augmented technology en rijhulpsystemen, die de rijbeleving makkelijker, veiliger en comfortabeler maken. TIM werd uitgedaagd om de doelgroep te inspireren en ze te motiveren om zelf de auto met de nieuwste technieken, tijdens een proefrit, te komen ervaren.
Voor het promoten van een model met nieuwe techniek gebruikte TIM ook nieuwe techniek. Door een augmented reality toepassing hebben we een interactieve DM ontwikkeld. Een ontvanger kan via een app video afspelen door afbeeldingen uit de brochure te scannen. Een originele en relevante manier om drukwerk én de beleving rondom auto en specifieke techniek tot leven te brengen.
De DM is in totaal naar 29.000 prospects en klanten verstuurd, een combi van opt-ins en look-a-like adressen. Twee weken na de DM is er nog een reminder verstuurd met dezelfde augmented reality techniek. Doordat elke scan van een afbeelding wordt geregistreerd kregen we belangrijke feedback en inzicht over deze aanpak. Met zeer interessante resultaten!
CONTACT
telbubble