Beleggen is niet eng!

VRAAG

Een goed aanbod, de juiste doelgroep en een verrassende creatie. Met al die elementen èn de hyperpersonalisatie van zowel de DM, eDM en landing page kon succes niet uitblijven bij de reactiveringsactie op inactieve beleggers van Alex Vermogensbank.

OPLOSSING

Het mailpack bestond uit een pop-up folder, gepersonaliseerde brief met PURL (persoonlijke URL), een geprefilde antwoordkaart, retourenvelop in een vensterenvelop met een gedrukte postzegel en een prikkelende teaser. De PURL leidde naar een persoonlijke landing page, die functioneerde als digitale antwoordkaart en waarop alle relevante gegevens al ingevuld waren. Een gepersonaliseerde eDM naar de mensen die nog niet gerespondeerd hadden, met een hyperlink naar de PURL completeert de actie.


RESULTAAT

Het resultaat? Een zéér bevredigende hoeveelheid response, zowel per post als via de landing page. En weer is bewezen dat de combinatie van on- en offline tot bijzonder mooie resultaten kan leiden, als ook de essentiële succeselementen van actiemarketing worden toegepast.