Een grote stap van 50 meter

VRAAG

Een verhuizing van maar 50 meter en toch een grote stap. Voor verzekeraar Onderlinge Rijn en Aar was de verhuizing naar een andere locatie een mooi moment om nog meer top of mind te komen. Naast de promotie van dit nieuwe hoofdstuk konden we ook direct de overname van Baak verzekeringen communiceren in een brede lokale campagne.


OPLOSSING

Het doel van de lokale campagne was hoofdzakelijk naamsbekendheid en traffic genereren richting de nieuwe locatie voor de inwoners van Ter Aar en klanten uit de omgeving. TIM hielp mee met het ontwikkelen van signing van het pand, off- en online advertenties, een advertorial en een concept voor het promoten van de Open Huis dagen.


RESULTAAT

Het creatieve haakje vonden we in de verhuizing zelf: het contrast van de korte afstand qua aantal meters en de grote stap die het voor een goed georganiseerd bedrijf is. Zowel logistiek als op persoonlijk vlak. De impact en de positieve energie van een nieuw hoofdstuk hebben we op meerdere manieren doorvertaald. Voor de open dagen speelden we in op de zonnige periode van het jaar: door langs te komen maakten bezoekers kans op een Weber bbq in combinatie met een bluspakket. Een logische combi, want Onderlinge blijft tenslotte een verzekeraar, dus veiligheid voorop!