Persoonlijke introductie voor JMT

VRAAG

Hoe kun je de launch van een nieuwe website verder trekken dan een standaard ‘hoera, we hebben een nieuwe site’ dm en edm in zeven Europese talen? Simpel. Met functionele inspiratie als uitgangspunt heeft TIM voor JMT een logische off- en online flow ontwikkeld, waar we klanten op verschillende touchpoints met verschillende middelen hebben benaderd.


OPLOSSING

Met de inzet van miniatuurstoeltjes, ansichtkaarten en verschillende e-mails hebben wij JMT klanten en contactpersonen in 7 Europese landen vertelt over de nieuwe site. Met als speerpunt de online floorplanner: een handige tool, die klanten helpt bij het inrichten van een event. Via 2D of 3D visuals kunnen zij de juiste stoelen, tafels en andere producten in beeld brengen én direct bestellen. Een extra call-to-action maakte het verhaal helemaal rond: door het ontwerp te delen op Facebook, maakten klanten kans op een rental office make-over ter waarde van € 3000!


RESULTAAT

Deze strategie was op meerdere vlakken interessant: naast het promoten van de nieuwe JMT site, inspireerden we klanten met de floorplanner en konden we monitoren wie de tool daadwerkelijk gebruikten. En, door de winactie aan social media te koppelen werd de campagne ook zichtbaar voor mogelijke prospects. Een customer journey, waar TIM zelf ook blij van wordt!