Wij maken cross mediale campagnes en klantreizen met gehyperpersonaliseerde online en offline middelen.
Wow dat zijn een hoop dure woorden. Eigenlijk betekent het gewoon dat we je doelstellingen realiseren op de efficiëntste manier. Door gepersonaliseerde communicatie met een relevant persoonlijk aanbod, naar de juiste persoon te sturen op het juiste moment. Wat dat moment is hangt niet alleen af van je prospect (je klant is ook een prospect), maar ook van jouw capaciteit én de invloeden van buiten af. Welke middelen we inzetten? Dat hangt af van je doelgroep en wat jij of wij van ze weten. Maar vooral ook van de ROI. Dat nemen we allemaal mee bij de ontwikkeling van een slimme strategie met vlijmscherpe tactiek en monitoren we continue. Want zowel de klant als jouw doelstellingen veranderen in de loop der tijd.
TIM werkt aan wervingscampagnes,
slimme salesfunnels en klantreizen
waar je competitie een puntje aan kan zuigen.
TIM werkt het liefst in een continue proces. Dat kan op alle punten beginnen. Bijvoorbeeld bij het reviewen van de huidige communicatie en als eerste die punten aanpakken waar de grootste verbeterkansen liggen. Of daar waar net jouw behoeftes zijn veranderd. We kijken natuurlijk goed naar de verschillende stappen; van doelgroepselectie, jouw timing en die van je doelgroep, jouw doelstelling en het aanbod. Daarna gaan we pas middelen selecteren en creëren. Testen welk aanbod of welke timing het beste bij jouw klant past en communicatieproces optimaliseren. Alles voor de beste conversie en een langdurige klantrelatie!
Wij werken graag met gedefinieerde dynamische doelgroepen
Dat zorgt ervoor dat iemand vandaag er inzit en morgen niet meer, bijv. doordat hij iets gekocht heeft. Door het dynamisch in te richten zorgen we ervoor dat we de juiste mensen aanschrijven. En door veel van ze te weten, doen we dat ook op de juiste manier en met het juiste middel.
Cross mediale inzet van middelen
De middelen worden bepaald om het actieaanbod zo goed mogelijk tussen de oren van de prospects te krijgen en reageren zo gemakkelijk mogelijk wordt gemaakt. Zo wordt de response geoptimaliseerd en creëer je een hogere conversie.
Testen, testen en meer testen
Natuurlijk zijn er meerdere manieren waarop je je klant kunt benaderen en wordt er vooraf berekend of de campagne een mooi ROI kan opleveren. Maar als het enigszins mogelijk is, testen we het in de praktijk. Niet omdat we het niet zeker weten, maar juist omdat we hiermee de kans vergroten op een doorslaand succes!
CONTACT